» Modeliavimas » Laivai ir laivai »Papier-mâché jachta

Jachta „Papier-mâché“

Laba diena, mano instrukcijose jums pasakysiu, kaip labai paprasta gaminti jachtą iš papier-mâché.
Ši instrukcija yra naudinga miniatiūrinių laivų statymo gerbėjams.

Jachtos ir įrangos korpuso pagaminimas nereikalauja daug laiko, daugiausiai laiko bus skiriama teoriniam brėžiniui, be kurio jachta negali būti pastatyta, tačiau tai turi būti padaryta, priešingu atveju jachta neturės sklandžių kontūrų, o įdubimai ir „išvaržos“ ant korpuso tik sugadins išvaizdą. .

Medžiagos ir įrankiai, kuriuos naudojau:

Medžiagų sąrašas:

7. Liniuotė;
8. Siuvimo mašina.

Jachtos korpuso gamybos procesas:
Pirmas žingsnis. Teorinio piešinio sudarymas prasideda nuo to, kur išsirinksite jachtą, su kuria norite
daryti modelis, Pasirinkau jachtos tipą „California“.

Patogiausia teorinį piešinį atlikti piešimo programoje, pavyzdžiui, KOMPASAS
1. Skenuojame pasirinktą jachtos atvaizdą arba jį galima rasti internete.
2. KOMPAS piešimo programoje sukurkite naują piešinį ir išsaugokite jį.
3. Raskite skirtuką „įterpti“, pasirinkite piešinį, suraskite savo jachtos piešinį ir įdėkite jį į piešinį. (Jachtos brėžinys ir brėžinys turėtų būti saugomi atskirame aplanke.) Patogumo dėlei jachtos piešinys gali būti dedamas ant atskiro sluoksnio ir uždaromas pakeitimams, tada piešinys bus pritvirtintas.
4. Suraskite skirtuką „Geometrija“, pažymėkite liniją arba lanką trijuose taškuose ir suplanuokite jachtą išilgai kontūro. Turėtumėte gauti du kontūrus iš šono ir iš viršaus.
5. Nukopijuokite ir perkelkite du šoninio ir viršutinio vaizdo kontūrus į tuščią vietą arba sukurkite naują brėžinį ir įklijuokite vaizdus į naują lapą.
6. Mes išdėstome vaizdus pagal iškyšas, padalijame viršutinio vaizdo kontūrą per pusę simetrijos linijos išilgai valties kilio, nuimkite apatinę dalį. Šoninis vaizdas vadinamas „Side“, pusė viršutinio vaizdo - „Half Latitude“.
7. Mes sukuriame „Midel“ rėmą - laivo korpuso ar kito plaukiojančio laivo atkarpą su vertikalia skersine plokštuma, esančia per pusę ilgio tarp teorinio laivo brėžinio statmenų.Internete randame panašų teorinį piešinį, įkomponuojame į rėmelį supjaustytų pjūvių paveikslėlį į programą „KOMPAS“, taip pat arkas ir linijas nubrėžiame taip pat, kaip anksčiau darydavome su korpusu.
8. Naudodamiesi „Skalės“ skirtuku, mes sureguliuojame korpuso dalis aukščio ir pločio atžvilgiu.
9. Labiausiai kraštutinė kairiosios korpuso linijos, supjaustytos palei rėmus, yra vidurinio laivo rėmas. Istoriškai laivo korpuso įpjovos nuo centro iki laivo laivapriekio yra kairėje pusėje, o laivagalio korpuso įpjovos yra dešinėje.
10. Brėžiame vertikalias linijas šoniniame vaizde tokiu dydžiu, kuris lygus mūsų kūno gabalams, atstumai tarp vertikalių linijų yra vienodi. (Jei reikia, tarp pagrindinių eilučių galite sukurti papildomas eilutes.) Patogumui pagrindinės sekcijos žymimos didžiosiomis raidėmis, papildomos sekcijos žymimos dviem mažomis raidėmis.
11. Kėbulo dalis sureguliuojame taip, kad viršutinis taškas sutaptų su projekcija viršuje, o apatinis - su projekcija šoniniame vaizde.
12. Mes piešime horizontalias linijas ant kūno sekcijų, sudarytų iš 8 dalių, atstumai tarp horizontalių linijų yra vienodi. Patogumui horizontalios linijos žymimos skaičiais.
13. Naudodamiesi projekcinėmis jungtimis, viršutinėje dalyje (Half Latitude) nubrėžkite kontūrus (vaterlinijos), kai tik gausite. Jei kontūrai nėra lygūs, mes juos taisome, tada pagal iškyšų jungtis sureguliuojame korpuso dalis.
14. Mes piešime vertikalias linijas ant kūno sekcijų, sudarytų iš 6 dalių, atstumai tarp vertikalių linijų yra vienodi. Patogumui horizontalios linijos žymimos skaičiais.
15. Naudodamiesi projekcinėmis jungtimis, piešiame į šoninį vaizdą (šoninius) kontūrus (sėdmenų skyrius), kai tik gausite. Jei kontūrai nėra lygūs, mes juos taisome, tada pagal projekcines jungtis koreguojame korpuso dalis (rėmus) ir kontūrus (vandens linijas) viršuje (Half Latitude), kol kontūrai (vandens linijos) šoniniame vaizde (Side) ir viršutiniame vaizde (Half Latitude). ) („botax“) netaps sklandžiai.
16. Nukopijuokite mūsų vaizdus į atskirą lapą, ištrinkite kontūrus, viršutinį vaizdą iš pusės, padarykite tvirtą vaizdą, padarykite tą patį su korpuso išpjovomis.
17. Mes brėžiame denio liniją šoniniame vaizde ir rėmuose.
18. Spausdintuve spausdiname šoninį vaizdą, viršutinę dalį ir išpjovas išilgai korpuso, išdėstykite vaizdus taip, kad šoniniai ir viršutiniai vaizdai tilptų didesnėje A4 lapo pusėje.

Antras žingsnis: Rėmų, denių ir ritinių ruošinių ruošimas.

1. Žirklėmis supjaustomi ruošiniai, denis ir kilis.
2. Klijuojame PVA rėmų ruošinius, klijuojame denį ir kilį prie storo kartono, laukiame, kol jis išdžius.

3. Ant žirklių kontūro iškirpkite ruošinių rėmus, denį ir kilį.

4. Nukrypę nuo kraštų 7 mm, rėmuose ir kelyje supjaustėme denio liniją.
5. Iškirpkite denyje 7 mm ilgio ir viso kartono storio plyšių rėmo ir kilio tvirtinimo vietose.

6. Iškirpkite griovelį rėmuose apatinėje dalyje iki pločio vidurio per visą kartono storį.

7. Iškirpkite griovelį kilio viršutinėje dalyje iki rėmų vidurio išilgai kartono storio.

Trečias žingsnis: Jachtos rėmo surinkimas

1. Įdėkite atitinkamus rėmus į kilio griovelius, įstatykite denį į viršutinę rėmų dalį grioveliuose.

2. Šildykite klijus šilumos pistoletu ir pritvirtinkite rėmus prie kilio ir denio.

3. Iš kartono mes išpjaustėme plonas juosteles, kurių plotis 7-10 mm ir šiek tiek ilgesnis už indo ilgį.

4. Pritvirtiname plonas kartono juosteles karštais klijais prie rėmų.

5. Peiliu mes supjaustėme rėmų dalis, išsikišusias už denio.

Ketvirtas žingsnis: „Papier-mâché“ jachtos korpuso gamyba

1. Iš A4 formato biuro popieriaus supjaustykite 20x50mm ir 20x100mm dydžio juosteles. (Galite nuplėšti popierių, kad būtų net lipdukai)

2. Naudodami PVA, pirmiausia klijuojame išilgai 20x100 mm juostos šono, tada klijuojame per 20x50 mm dydžio juostelės šoną. (Mes pradedame klijuoti nuo laivagalio iki laivapriekio ir nuo denio iki kilio) Patogumui pirmiausia klijuojame tamsią popierių, tada lengvą, kad būtų aišku, ar plokštė yra visiškai uždengta, ir išvengtume praleistų vietų plonu sluoksniu. Klijuokite bent šešis sluoksnius stiprumui

3. Norėdami išlyginti paviršių, nušveisime tualetinį popierių ar laikraštį ir užklijuosime kairę ir dešinę puses.

Penktas žingsnis: Pagrindinio stiebo gamyba ir montavimas

1. Pagaminame stiebo stiebą iš suši lazdų, sureguliuojame lazdelių dydį, išpjauname popieriaus juostelę, sutepame PVA ir apvyniojame aplink stiebo jungtį, sutvirtinimui galite apvynioti siūlą aplink klijavimo vietą.

2. Mes gaminame ruošinius ant tvirtinimo padėklo antstato ir standiklių.

3. Iškirpkite 40 mm juostelę iš popieriaus, ištepkite PVA ir atsitraukite nuo 20 mm krašto, apvyniokite ją aplink apatinį stiebo galą, padarykite 3 išsikišusio popieriaus gabalus ir sulenkite 90 laipsnių kampu. Mes sutepame išsikišusias popieriaus dalis ir klijuojame ją prie stiebo montavimo vietos.
4. Aplink stiebą užtepkite karštų klijų ir uždėkite ant stiebo tvirtinimo kilimėlį, sulygiuokite stiebą ir pritvirtinkite standiklius karštais klijais.

5. Ant antstato ruošinio su neryškiu žirklių galu atliekame jungtis, darydami įdubimus, sulenkdami ir pritvirtindami antstato šonus ir standumą karštais klijais.

6. Mes uždedame gatavą antstatą ant stiebo ir karštais klijais pritvirtiname jį prie denio, klijuokite jungtį tarp stiebo ir antstato stogo.

7. Iš vielos mes darome laidų tvirtinimą, pritvirtiname prie stiebo viršutinio galo viršutinio galo karštais klijais.

Šeštas žingsnis: Pagrindinio sijos stiebo pagaminimas ir montavimas

1. Iš lazdelės sušiui mes išpjauname strėlės strėlę, vielinę strėlės galą apvyniokite taip, kad gale susidarytų ritė, pritvirtiname karštais klijais.

2. Ant pagrindinio stiebo, strėlės pastatymo vietoje, mes apvijame vielą, suformuojame „G“ formos strėlės tvirtinimo detalę, prieš apviją, prie stiebo užtepame karštus klijus.

3. Mes uždedame strėlę ant „G“ formos užsegimo ir sulenkite.

Septintas žingsnis: „Pickaxe“ kūrimas ir įdiegimas

1. Iškirpkite užpakalį iš storo platformos kartono, storu adata padarykite skylutes galuose, šiek tiek nukrypdami nuo krašto.

2. Iš vielos mes darome užpakalio ruošinius, vielos galus įkiškite į platformas ir sulenkite.

3. Ant gaubto dugno užtepkite karštų klijų ir uždėkite ant denio.

Aštuntas žingsnis: Pagrindinio burės (pagrindinės burės) gamyba ir montavimas

1. Iš laikraščio ruošiame grotas

2. Pagal laikraščio ruošinį iš plastikinio maišo išpjaustėme burės ruošinį, susiuvame burės kraštus.

3. Iš vielos padarome burės laikiklį, galuose sulenkiame vielą.

4. Susekite laikiklio ruošinius į susiuvamus burės kraštus ir pritvirtinkite burę prie pagrindinio stiebo ir strėlės storu siūlu.

Devynis žingsnis: „Buros“ pagaminimas ir montavimas (papildoma burė)

1. Iš laikraščio formuojame burę.
2. Pagal laikraščio blanką, mes iš plastikinio maišo išpjaustėme „staysail“ ruošinį, susiuvame burės kraštus.
3. Iš vielos padarome burės laikiklį, galuose sulenkiame vielą.
4. Įdėkite spaustuko ruošinį į susiuvamą smėlio kraštą.
5. Ant pagrindinio laivo stiebo, šiek tiek atsitraukdami nuo krašto, apvyniokite laidą, pritvirtinkite karštais klijais.

6. Mes uždedame staysailą ant vielos ir pritvirtiname prie kišenių.

Dešimt žingsnis: Jachtos dažymas

1. Jachtos korpusą uždengiame glaistai, odelę išlyginame dažymui.
2. Dažome mažiausiai 5 kartus, palikdami ankstesniems sluoksniams išdžiūti, kad neliktų dėmių.

Vienuoliktas žingsnis: Kabelių apsaugų gaminimas ir montavimas

1. Iš storo kaprono sriegio mes gaminame laidų ruošinius.

2. Mes pririšame vaikinus prie pagrindinio stiebo ir pritvirtiname prie kišenių.

3. Mes pririšame laidus prie pagrindinio ir nepertraukiamojo burės ir pritvirtiname prie krašto taip, kad kampas tarp burių ir jachtos išilginės linijos būtų ne didesnis kaip 45 laipsniai.

Viskas paruošta, deja, jachtai pradedant plaukti, ji turi pritvirtinti papildomą švino krovinį prie kilio.
8.8

ya_dobryipagalbininkasne_huliganne_othodifludisuždraustiarti
5 komentarai
Autorius
Ps .: Mieli vaikai, jei turite kokių nors sunkumų dirbdami su aštriais ir elektriniais įrankiais, paprašykite tėvų padėti.
Vis dėlto šaunu! Bet aš baigiau bulvarinio „variklį“, o ne, žinoma, tobulumo viršūnę ... Mastelis 1:33

Su tokiu tikrumu ... Aš nenustebsiu, jei tai prasidės.))))
Taip ........
Kažkaip viskas bus blogai, tai ateis .....
Gerbiamas Khatul Madanas teisus, o taip! Visiškai ir visiškai palaikykite jį. Beveik nieko nereikia mokytis. Žmonės tokius dalykus daro iš popieriaus .........
Čia yra automobilio, kurio mastelis 1:35, variklis

O, štai ......
Gera pradžia kuriant teorinį piešinį ir bjaurus paties modelio vykdymas. Na, aš pripažįstu, kad rėmus, denį ir kilį galima iškirpti žirklėmis iš gofruotojo kartono ir priklijuoti šiluminiais antgaliais, nors tai jau verta nurauti rankas. Įklijavimas, stiebas, burės ir takelažas taip pat palieka daug norimų rezultatų. Bet kas jums pasakė, kad glaistymas ir dažymas atliekamas įdiegus burinius ginklus? Tai tas pats, kas uždėti kelnes virš galvos. Pradėjus nuo antro žingsnio, straipsnis gali būti vadinamas „Blogais patarimais, kaip padaryti modelį“. Pirmiausia būtų malonu, jei jūs pats dalyvautumėte keliose pradinio modeliavimo pamokose ir nerodytumėte tokios „meistriškumo klasės“. Dieve, ketvirtieji greideriai, ką tik atvykę į laivų gamybos ratą, daro savo pirmąjį modelį (būtent jachtas) daug geresnį.

Mes patariame perskaityti:

Perduokite jį išmaniajam telefonui ...