» Vaizdo įrašas »Savo rankomis gaminame ešerius iš žiemos

Padarykite tai patys žiemos ešeriai

Įkyrūs meškeriotojai, naudojami snapui gaminti daryk pats, dažnai sugalvodamas savo mažus triukus savo hobyje. Jei pradedate žvejybą ir tikrai norite patys pasigaminti ką nors žvejybai, tada pradėkite nuo lydekų suktuko. Tai atliekama su minimaliu medžiagų kiekiu ir yra gana paprasta, nereikalaujant jokių specialių įgūdžių.

Kaip pasidaryti masalą pagaunant zandarą, žiūrėkite šiame vaizdo įraše

Suktuvams jums reikės:
- spaustukas;
- gręžtuvas;
- byla.

Lydekos ešerį sudaro dvi žalvarinės plokštelės, tarp kurių pilama alavas. Mūsų atveju naudojamas 0,3 mm storio žalvaris. Iš jo mes išpjaustėme baubų kontūrą. Įkyrūs žvejai visada ras porą modelių, kuriais jie gamina dubenis. Jei šablono nėra, jį paprasčiausiai pasigaminsite patys, iš metalo išpjaustydami tik reikiamą formą.

Ant žalvario nubraižome kontūrą su pynė ir žirklėmis iškirpkime dvi veidrodžio dalis. Apipjaustykite replėmis. Abi dalis mes pritaikome viena kitai ir kiek įmanoma apipjaustome.

Mes nuvalome detales švitriniu popieriumi, kiekvienas iš jų pusės.

Mes padarome lengvą lenkimą iš abiejų dalių. Reikėtų nepamiršti, kad sujungdami ruošinius, išvalytos pusės turėtų būti viduje. Tarp ruošinių taip pat turėtų susidaryti nedidelis 2–3 mm tarpas.

Dabar išvalytos pusės detalės turi būti kruopščiai išlygintos. Norėdami lengvai valdyti, dalį laikome spaustuku.

Mes pritaikome detales viena kitai su išlygintomis pusėmis į vidų. Sandaresnį abiejų ruošinių galiuką pritvirtiname spaustuku. Mes pradedame lėtai, švelniai lituoti ruošinių šonus. Palaipsniui lituokite abu kraštus, išlaikydami tarpą tarp ruošinių ir užpildydami lydmetaliu.

Stenkitės neperkaitinti jauko veikimo metu. Duokite jai laiko atvėsti, palietę lituokliu. Jei suktukas yra nuolat karštas, iš jo ištekės lydmetalis.

Patogumui pirmiausia galite uždaryti vieną pusę, kad ji taptų kurčia, ir tik tada iš antrosios pusės pradėkite užpildyti tarpą tarp alavo ruošinių.

Šaukštas yra beveik paruoštas. Dabar lieka išgręžti skylę kablio pritvirtinimui, taip pat failą, skirtą pašalinti žalvario perteklių ant žalvario ir nedidelį indėlį.

Mes pritvirtiname kabliuką prie suktuko ir jūs galite eiti žvejoti.

Pridėti komentarą

šoktipagarbalolišlenktaslaukiamekrutojusya_za
      ya_dobryipagalbininkasne_huliganne_othodifludisuždraustiarti

Mes patariame perskaityti:

Perduokite jį išmaniajam telefonui ...