» Stalius »3D pasidaryk pats„ epoksidinis dažymas “

„Pasidaryk pats“ 3D epoksidinis dažymas

Sveikinimai mūsų svetainės gyventojų!
Šiandien sukursime nerašytą grožį! Mes taip pat sukursime rašytinį grožį!

Yra toks menininkas RYUSUKE FUKAHORI (Riusuke Fukahori). Epoksidiniu būdu jis dažo trimatę auksinę žuvelę.

Atrodo, be abejo, labai įspūdinga! Bet kaip jis tai daro? Pabandykime dar kartą!
Norėdami tai padaryti, „YouTube“ kanalo „Fiery TV“ autorius buvo aprūpintas kibirėliais su permatoma epoksidine plėvele.

Jį sudaro komponentai A ir B, kurie turi būti sumaišyti ir gauta absoliučiai skaidri epoksidinė medžiaga. Kaip talpyklas užpildymui naudosime šias plokšteles:

Juose bandysime padaryti kokį nors trimatį vaizdą - tokią žuvį:

Jis atspausdintas ant spausdintuvo ir nereikia jo piešti, taigi, jei viskas pasiteisins, bet kas gali naudoti šią technologiją, masėms duoti 3D nuotraukų! Bet mes vis tiek bandome piešti, ir mes tai padarysime ant epoksidinės dangos, padengtos tokiu mediniu dubeniu, ji turėtų gražiai pasirodyti.

Pirmiausia užpildykite pradinį sluoksnį, taip sakant. Šią dervą galite užpildyti 5 mm sluoksniu, bet mes stengsimės užpildyti 1 cm sluoksniu. Norėdami tai padaryti tiksliai, nuimkite matmenis iš plokštės ir perkelkite juos į popierių. Toks brėžinys ateityje labai pravers tiksliai išmatuojant reikiamą dervos kiekį kiekvienam užpildymo sluoksniui, planuojama supilti daug šių sluoksnių!

Bus daug sluoksnių ir jie turės būti matuojami daug kartų. Kad nenukentėtumėte, naudinga pora didžiulių švirkštų, jais patogiausia išmatuoti dervą mažiems užpildymams.

Iškart pasirašysime, kuris komponentas A yra išmatuotas, o kuris komponentas B naudojamas, kad nebūtų painiojami, nes priešingu atveju jie turės būti nuolat plaunami, o kam to reikia?
Į 100 gramų A komponento reikia pridėti 60 gramų B komponento. Tačiau iš esmės ši derva atleidžia klaidas, jei proporcijos griežtai nesilaikoma. Mes tiesiog sumaišome 1: 1 pagal tūrį, ir viskas sukietėja.
Kaip ir tikėtasi, pirmiausia maišykite 2 minutes vienoje stiklinėje, paskui 2 minutes antroje ir tik tada supilkite. Derva yra gerai skysta, per 5 minutes visi burbuliukai plūduriuoja ir sprogo. Bet kad nepraleistumėte nei vieno burbulo, mes naudosime specialų purškiklį. Tai pašalina paviršiaus įtempimą ir paviršius akimirksniu tampa lygus kaip stiklas.
Ant stalo, iš anksto išlygintą lygiu, mes įdėjome pilamą epoksidą. Jei praleisite šią akimirką, tada bus stakta ir turėsite pridėti dar 1 sluoksnį, kad išlygintumėte lygį. Tą patį padarome su medine plokštele.

Taigi naktį praėjo, epoksidinė užšaldė ir apačioje pasirodė burbuliukai! Autorius visiškai pamiršo, kad medis yra porėtas ir gali išskirti dujas.

Kai epoksidinė priemonė šiek tiek stovėjo, sušilo, ji prasiskverbė į medį ir pakeitė mažus oro burbuliukus. Žinoma, tai neįvyko keramikiniame inde, viskas buvo užtvindyta tobulai. Epoksidinė net visai nesimato!

Na, niekada neprieštaraukite, kad žuvis plauktų tarp burbulų, nes tai normalu. Na, mes turime piešti. Autorius nupieš auksinės žuvelės kepalą. Gali atrodyti, kad tai yra kažkas sudėtingo, tačiau iš tikrųjų tai labai paprastas piešimas, specialių dailės įgūdžių nereikia. Jis iš anksto nubrėžė apskritimą, kuris pakartoja vidinį medinės plokštės skersmenį, ir nupiešdamas šį apskritimą, kad būtų lengviau naršyti žuvies dydį.

Ištraukę keturias žuvis, mes jas išpjaustėme, jie tarnaus kaip trafaretas. Dabar, naudodamiesi maskuojamąja juosta, mes pritvirtiname žuvis ant epoksidinės.

Dabar, norint nubrėžti pelekų kontūrą, reikia naudoti ploną teptuką ir akrilo dažus, ant šio sluoksnio reikia piešti tik pelekus. Autoriaus teptukas ir dažai nebuvo labai geri, ir jis ilgai kentėjo piešti kažką panašaus į pelekus.

Jei kažkur esate sutepę perteklių, tada labai lengva ištrinti dažus su vatos gabalėliu, švelniai įspaudžiamu pincetu ar medvilniniu tamponu, ant epoksidų nėra jokių pėdsakų, todėl galite nebijoti suklysti. Pakoregavus kontūrus, paaiškėjo, kad lygūs pelekai yra lygūs.
Dabar jums reikia užpildyti dervos sluoksnį 1,5 mm storio, tada piešinys, kurį mes nupiešėme pradžioje, tiesiog padės. Iš jo apskaičiuojame reikiamą tūrį ir užpildome tiksliai išmatuotą dervos kiekį.

Po dienos epoksidinė medžiaga sukietėjo ir jūs galite tęsti darbą. Po kančių su paskutiniu šepetėliu autorė nusipirko naują ir tuo pačiu ėmėsi šiek tiek geresnių dažų, bet ir akrilo. Dabar reikia nupiešti mailius ir viršutinę kaukolės peleko skerdenas.

Kol dažai džiūsta, įpilkite dar vienos žuvies, kuri plauks šiek tiek aukščiau nei kitos žuvys. Mes jai vėl nupiešiame tik pelekus. Čia svarbiausia yra naudoti bent 2 spalvas, kad gautumėte bent šiek tiek garsumo, viena pusė yra šiek tiek tamsesnė, kita yra šiek tiek lengvesnė ir bus normali.

Dabar piešiame kažką panašaus į svarstykles ir piešiame ant akių.

Dažams nudžiūvus, galite užpildyti naują, 1,5 mm storio, epoksidinį sluoksnį. Ant trečiojo sluoksnio pridėkite dar 2 žuvis. Atrodys, kad žuvys plaukioja skirtingame gylyje, tai sustiprins trimatės erdvės iliuziją.
Žuvis, kurią pradėjome piešti pirmiausia, lieka nupiešti tik nugarą ir nugarinę dalį. Tai yra, paaiškėja, kad žuvys yra padalintos tik į 3 sluoksnius, to pakanka kepti.
Mes darome tą patį su likusiomis žuvimis, mes jas apdailame 3 sluoksniais. Ir po to, kai visos žuvys yra nupieštos, užpildykite dervos sluoksnį 10 mm.

Norėdami pridėti tūrio pojūtį, virš žuvies turite pastatyti daiktus, kad akis galėtų aiškiai pamatyti gylio skirtumą. Autorius nusprendė nupiešti tešlą, užtenka poros gabalų. Čia taip pat svarbu piešti detales, kad jos neatrodytų plokščios.

Na, pirmą kartą tai pasirodė labai gerai. Nuostabus jausmas, tarsi laikas užšaltų.

Toks paprastas piešinys, bet jis labai įspūdingas. Galima palikti jį tokį, koks yra, nes antakiai turėtų plūduriuoti vandens paviršiuje, tačiau geriau juos apsaugoti dervos sluoksniu. Užpildykite šiek tiek mažiau nei 1 mm storio sluoksnį.

Kai derva pradėjo pastebimai tirštėti, autorius nusprendė ant vandens imituoti bangas. Bėgdami porą kartų per dervą, galite sukurti iškilimus, kurie išlygins, bet vis tiek paliks žymę bangų pavidalu. Dabar vaizdas tapo dar tikroviškesnis, kepimo mokykla palieka bangas ant paviršiaus. Negyvo laiko jausmas dabar dar sustiprėjo.

Dabar eik į didelę žuvį. Pagaminsime 2 žuvis, šiek tiek skiriasi viena nuo kitos.Svarbu viską aiškiai iškirpti išilgai kontūro, kiekvieną smulkmeną.

Po to dervos sluoksnis užpildomas 1,5 mm ir ten pašildomi šie karpiai. Nieko sudėtinga.
Po sukietėjimo vėl grįžtame prie kruopinių karpių. Šį kartą jums reikia žuvį supjaustyti be pelekų ir atsitraukus porą milimetrų nuo krašto, tai turėtų suteikti nedidelio išsipūtimo efektą.

Galbūt buvo verta pridėti dar bent 1 tarpinį sluoksnį, tačiau autorius perėjo prie baigiamosios dalies. Trečiasis sluoksnis yra galva su šakine plokštele ir šonine peleku. Visiškai įmanoma būtų padalinti tą patį sluoksnių modelį į dešimt, lėtai išpjaustant vis didesnį perteklių ir užtepant epoksidinį sluoksnį labai plonu sluoksniu, tada paaiškėtų tikra žuvis.

1,5 mm dervos sluoksniai vis dar yra per dideli tokiai technikai, galima pamatyti, kaip vienas sluoksnis meta šešėlį ant kito. Iš principo padaryti ką nors padoraus yra visiškai įmanoma, tačiau šiame pavyzdyje tai nepasiteisino.
Gerai, ir dabar paskutinis būdas sukurti kažką gražaus, ir net teptuko rankose nereikia laikyti. Minkykite epoksidą įvairiais dažais. Supilkite juos į lygų indą ir paimkite pūstuvą. Oro srautai geriau nei bet kuris menininkas sumaišo dažų sluoksnius, sukurdami kažkokius tiesiog kosminius raštus.

Svarbiausia nepamiršti išlyginti stalo, kitaip visas grožis tekės į šoną.
Po džiovinimo paaiškėjo:

Tai primena kosminį ūką. Ir beje, parduodami tokius paveikslus galite uždirbti papildomų pinigų. Dabar jie yra tendencija. Bet jei apversite, galite pamatyti apskritai kažką panašaus į gėlę. Apskritai, gražuolės.
Tai viskas. Ačiū už dėmesį. Greitai pasimatysime!

Vaizdo įrašas:

šoktipagarbalolišlenktaslaukiamekrutojusya_za
      ya_dobryipagalbininkasne_huliganne_othodifludisuždraustiarti
1 komentaras
Tikrai gražu! Turime eiti į žvejybos reikmenų parduotuvę, pasižiūrėti masalą!

Mes patariame perskaityti:

Perduokite jį išmaniajam telefonui ...