» Žvejyba » Mormyshki »Vyno kamštienos pelė lydekai

Vyno kamštienos pelė ant trofėjinės lydekos

Sveikinimai žvejams, šioje instrukcijoje mes apsvarstysime labai unikalaus reikalo - naminio - pagaminimo būdą. Šie maži gyvūnai yra labai populiarus maistas daugeliui plėšrūnų ir ne tik. Pelės noriai puola lydekas, o iš tokių medžiotojų dažnai susiduria trofėjų pavyzdžiai. Medžioja ir didelis gumbas, drebulė, kitas gana didelis plėšrūnas.

Be abejo, mes netrauksime gyvai, mums to nereikia, nes mes galime tai padaryti daryk pats bet koks pelių skaičius, kurio nereikia šerti. Vyno kamščiai, turintys siaurą ir plačią dalį, gali būti naudojami kaip gamybos medžiaga. Juos naudojant labai lengva formuoti pelės kūno formą, kuri yra siaura priekyje ir plati gale. Viskas padaryta gana paprastai, jums reikia kelių įrankių, o reikmenys yra įdomūs ir patrauklūs. Varlės, kurias taip pat aktyviai puola žuvys, gali būti gaminamos tuo pačiu principu. Iš esmės masalą galite tiesiog dažyti žaliai, išvaizda jis taip pat atrodo kaip varlė, kaip pelė. Taigi, mes pradedame gaminti.

Autoriaus naudojamos medžiagos ir įrankiai:

Medžiagų sąrašas:
- vyno kamštiena;
- nerūdijanti viela;
- dvi trišakiai ir žiedai;
- pakrovimo švinas;
- superklijai;
- nėriniai (surišti į uodegą);
- dažai, lakas (arba nagų lakas).

Įrankių sąrašas:
- kanceliarinis peilis;
- švitrinis popierius;
- replės;
- žnyplės;
- žirklės.

Gamybos procesas naminis:

Pirmasis žingsnis. Iškirpkite pagrindinį profilį
Pirmiausia iškirsime pagrindinį masalo profilį, mums svarbu mėgdžioti pelės kūno formą. Jei kada matėte pelę, tikriausiai pastebėjote, kad jos priekinė dalis yra siaura, o užpakalinė dalis dėl kojų yra platesnė. Žinoma, pelių veislės yra skirtingos ir paprastos sausumos pelės dažnai nežino, kaip plaukti. Todėl mes norėtume pakartoti vandens pelės formą. Mūsų kamštiena jau turi panašią formą, mums reikia tik ją baigti. Mes ginkluoti kanceliariniu peiliu ir tik nupjauti perteklių. Mes atsargiai dirbame su peiliu, nes medžiaga yra gana tvirta, o peilis yra labai aštrus!

Nepamirškite prie masalo iškirpti ką nors panašaus į ausis, tačiau mažai tikėtina, kad plėšrūnas į tai žiūrės. Pelės skrandis yra šiek tiek plokščias.

Antras žingsnis Šlifavimas
Kai profilis yra supjaustytas, mes pereiname prie šlifavimo, ši procedūra reikalinga, kad šlifuotų grubius kraštus ir pan. Švitrinis popierius yra didelis.Patogu dirbti su mažu galąstuvu, jei tokį turite. Tiesą sakant, viskas, su pavarų profiliu atlikdami šiuos veiksmus turime pabaigti. Lieka tik nustatyti kabliukus, kilpas ir dažyti pelę.

Trečias žingsnis Sumontuokite rėmą
Rėmas yra savotiškas skeletas, prie kurio pritvirtinami kabliukai, taip pat yra susieta pagrindinė meškerė. Kabliukai čia yra šonų gale, jie imituoja letenėles. Be to, kabliukų vieta yra gana gera prie gero žuvies kablio. Skeletas turi raidės "T" formą, mes jį gaminame iš plieno, geriausia iš nerūdijančios vielos. Tačiau galite naudoti varinę vielą, tačiau atminkite, kad ji nėra tokia stipri. Skeletas yra tvirtas, pirmiausia mes suformuojame kilpą, prie kurio pritvirtinta meškerė, o tada vieną iš šonų, skirtų kabliukui, o tada tuo pačiu būdu mes darome trečią kilpą.

Norėdami įdiegti skeletą pelės viduje, mes pirmiausia jį išpjaustėme, tarpelį kanceliariniu peiliu supjaustėme. Tai geriausia padaryti laikant ruošinį vise, nes yra didelė tikimybė, kad nukirpsite peilį. Pirmiausia padarome išilginį pjūvį, o paskui skersinį. Neišmeskite supjaustytų dalių, mums jų prireiks ateityje. Viskas, dabar atsargiai stumkite skeletą į vidų.

Ketvirtas žingsnis Pakrovimas ir uodega
Uodega yra labai svarbi masalo dalis, nes būtent jos dėka masalas atrodo kaip pelė, jei pažvelgsite į jį iš gelmės. Norėdami padaryti arklio uodegą, supjaustykite tinkamo ilgio nėrinius. Uodegos gale padarykite įpjovą ir stumkite jos galą ten.

Kalbant apie svarmenis, jų mums prireiks norint lengvai išmesti įrankius, taip pat tinkamai žaisti masalą. Jei pažvelgsite, kaip pelės plaukioja, tada jų nugara yra šiek tiek panardinta į vandenį, o priekis atrodo aukštyn. Panašiai turime krauti masalą. Nupjaukite reikiamus švino gabaliukus ir įstatykite į skersines plyšius gale. Vietoj švino galite naudoti poveržles, metalines plokšteles ar kažką panašaus.

Dabar mums reikia pataisyti visą šį reikalą, šiems tikslams autorius naudoja super klijus. Kruopščiai užpildykite juos visais mūsų lizdais. O norėdami, kad viskas būtų geriau, mes nupjaustėme ir įtrūkimuose įdėjome pačius gabalus, kurie buvo supjaustyti iš čia. Pabaigoje viską užpildykite klijais ir kurį laiką suspauskite.

Penktas žingsnis Tapyba
Galite pradėti dažyti. Pelių pilvas dažnai būna lengvas, o nugara - tamsi. Dažymui autorė naudojo nagų laką. Iš esmės kamštiena negali absorbuoti vandens, tačiau geriausia, kai masalas yra visiškai pamirkomas jauku laku. Būtinai atkreipkite masalo akis, tai yra vienas iš pagrindinių identifikatorių, kuriais plėšrūnas atpažįsta grobį, kaip tiki daugelis žvejų.

Prieš dažant pelės uodegą rekomenduojama apvynioti maskuojamąja juosta, kad netyčia nenudažytumėte, tačiau tai mažai tikėtina, kai naudojate teptuką.

Šeštas žingsnis Kabliuko montavimas
Mūsų pelė yra paruošta! Dabar nustatykite kabliukus. Tuomet tinka dvigubi, o geresni triukai - labiau tikėtinam kabliukui. Kabliukų tvirtinimui galite naudoti laikrodžio žiedus, jie yra lengvai naudojami ir patikimi. Bet autorius paėmė įprastus žiedus ir sulenkė juos replėmis. Tai nėra labai patikima, nes kablys gali nukristi esant didelėms apkrovoms. Viskas, reikmenys paruošti, galite išbandyti!

Svarbiausias dalykas, pagaunant tokią pelę, yra elektros laidai. Norėdami suprasti, kaip elgtis masalas, turite dar kartą pažvelgti, kaip elgiasi pelės. Jie greitai neplaukioja, aplink juos išsisklaido bangos, jie taip pat linkę sustoti. Panašus elgesys turi būti vykdomas nuo masalo pas mus.

Štai viskas, sėkminga žvejyba, nepamirškite pasidalinti savo įspūdžiais ir rezultatais, jei nuspręsite pakartoti tokį masalą! Tikiuosi, kad jums patiko projektas ir atradote kažką naujo sau. Sėkmės ir kūrybinio įkvėpimo gaminant!

Pridėti komentarą

šoktipagarbalolišlenktaslaukiamekrutojusya_za
      ya_dobryipagalbininkasne_huliganne_othodifludisuždraustiarti
1 komentaras
Taimenas gali lengvai pasiimti tokią pelę, jis mėgsta tokius plūduriuojančius masalus.

Mes patariame perskaityti:

Perduokite jį išmaniajam telefonui ...