» Modeliavimas „Stalo žaidimas„ Žvejyba “padaryk tai pats

Stalo žaidimas „Žvejyba“ daryk pats

Geros dienos visiems! Šiandienos straipsnyje norėčiau jums parodyti gana įdomią idėją naminis, Manau, kad daugelis žmonių žino garsiąją „Simpsonų“ seriją, kuri yra ilgiausia serija pasaulyje, taigi, šiandien mes pažvelgsime, kaip padaryti linksmą žaidimą pavadinimu „Simpsonų žvejyba“ (kaip jį vadino namų gaminys), jei išversite jį į rusų kalbą, paaiškės apie „Simpsonų žvejybą“ ar „ kažkas panašaus. Apskritai, naminis produktas yra labai įdomus, todėl mes netraukite ir pateiksime ilgą įvadą. Eime!

Taigi šiam stalo žaidimui mums reikia:
gofruotojo kartono
- kokteilių indeliai
viela
siūlai
- mažas metalinis rutulinis guolis
- rutuliai iš smeigtuko
-medinės lazdos
plūduriuojantis vandens vamzdis
- 1,5 V AA baterijos (pirštų baterijos)

Iš įrankių, kurių mums taip pat reikės:
lituoklis
terminiai klijai
-mini elektrinis pjūklas, pagrįstas boro mašina (beje, aš anksčiau padariau straipsnį apie gana aukštos kokybės ir nebrangų boro mašiną iš „Aliexpress“ tinklalapio, kuris nori ką nors pamatyti, pasižvalgyti į šios prekės kategoriją „prekės“).
linija
kompasas
pieštuku
matė
stalo vise
kanceliarinis peilis
žirklės

Taigi pirmiausia reikia paimti pieštuką, liniuotę, biuro peilį ir gofruotojo kartono lakštą. Tada ant kartono lapo su kompasu apsupame 3 puses (reikia palikti vieną, tada suprasite kodėl), tada to paties kompaso pagalba mes suformuojame 4 puslankiu linijas, kaip parodyta nuotraukoje, gerai, ir nupjaukime kraštus kanceliariniu peiliu ar žirklėmis. kurį mes suapvalinome:

Iš gofruoto kartono iškirpčių štai tokia maža detalė, savo forma, turėtų būti maždaug kaip nelabai stati tramplinė iš šono, tada šioje pusėje reikia padaryti tvarkingus pjūvius iš vienos pusės, tačiau, kad detalė nenukristų, ji turėtų būti tiesiog geresnė. sulenkti. Kitas linijas, kurias anksčiau padarėme ankstesnio ruošinio centre, užtepkite šiek tiek terminio klijų ir klijuokite kartoninę detalę. Ir taip su visomis linijomis. Svarbu, kad jie visi būtų nukreipti ta pačia kryptimi.

Taip pat pačiame centre reikia klijuoti 3 mažus kartoninius apskritimus, o ant jų - rutulinį guolį.
Kaip tai turėtų paaiškėti:

Mes paimame plastikinį vamzdį ir užfiksuokite jį atvirkščiai, padarykite 3 centimetrų žymę žymekliu ir nupjaukite. Iš viso turi būti padaryta 12 tokių segmentų:

Dabar ant plastikinio vamzdžio segmentų turite piešti taip, čia nėra nieko sudėtingo, todėl tiesiog darykite taip, kaip parodyta nuotraukoje, o tada iškirpkite:

Iš viso turėtume gauti dvylika iš šių ruošinių:

Vėl imame kompasą ir gofruotojo kartono ratą. Mes išmatuojame 17 milimetrų ant kompaso (iš esmės skylių skersmuo turėtų būti maždaug lygus plastikinio vamzdžio, kurį mes naudojome anksčiau, skersmeniui) ir ant kartono apskritimo padarykite 12 vienodų apskritimų:

Pjaustykite kanceliariniu peiliu:

Į apskritimo centrą supilkite šiek tiek šiluminių klijų ir iš anksto klijuokite nedidelį dvigubo kartono ratą su skylute, padaryta viduryje:

Į skylę kartono apskritime įterpiame medinį cilindro formos bloką:

Mes pradedame įstatyti jų plastikinio vamzdžio ruošinius, jie turi būti įkišti į skylutes su plyšiu aukštyn, o plyšiai turėtų sudaryti tam tikrą

Apskritimas, daryk taip, kaip parodyta nuotraukoje:

Dabar jums reikia pasiimti kepsninės sruogos ir ploną, bet ilgą kartono juostelę be viršutinio popieriaus lapo, pirmiausia su replėmis mes pagaminsime daugybę kepsninės iešmelių gabalėlių, šie ilgiai turėtų būti maždaug tokie patys kaip jūsų kartoninės juostelės plotis:

Mes įterpiame sruogų segmentus, kaip parodyta nuotraukoje, tai turėsite padaryti gana keletą kartų:

Dabar mes paimame anksčiau pagamintą kartono ruošinį ir apvyniokite jį kartono juostele, į kurią įterpėme sruogelius, ir natūraliai klijuokite, jis turėtų pasirodyti taip, kaip parodyta nuotraukoje:

Mes montuojame ruošinį ant pagrindo, kad viršutinė dalis galėtų laisvai suktis aplink savo ašį, o kartono plyšiai, kuriuos mes padarėme beveik pačioje pradžioje, turėtų praeiti per vamzdžių plyšius:

Tada mes pasiimame greičių dėžę (kuri, beje, dėl mažos kainos ir funkcionalumo dažnai naudojama namų gaminiuose), akumuliatoriaus jungtį, pačias baterijas, laidus ir jungiklį. Mes sudedame visus komponentus į paprastą elektros grandinę, kad jungiklis įjungtų ir išjungtų reduktorių:

Ant reduktoriaus ašies mes įdėjome mažą kartoninį ratą, kurį reikia apvynioti kartono juostele su įdėtais kepsninės sruogų gabalėliais:

Mes priklijuojame visą konstrukciją prie pagrindo taip, kad mažas ratukas suktųsi didelis, taigi gauname didelę pavarų dėžę:

Testavimas:

Mes darome rėmą statybai, čia nėra nieko sudėtingo, todėl tiesiog darykite viską, kaip parodyta nuotraukoje:

Dabar jums reikia padaryti žuvį, už tai mes paimame rutulį iš kaiščio pongo ir supjaustome jį maždaug per pusę, tada dažykite (geriausia aliejiniais dažais). Tada mes nupjauname nedidelį lipnios juostos gabalą ir gerai klijuojame, kaip parodyta nuotraukoje, tada abi rutulio puses sujunkite su šia lipnia juostele:

Paimkite mažą medinį bloką, dvigubo gofruoto kartono stačiakampį ir popierines akis mūsų žuvims.
Ant strypų užtepame šiek tiek šiluminių klijų, klijuojame kartono stačiakampį „ant krašto“ ir klijuojame rutulines puseles nuo kaiščio pongo ant visos konstrukcijos, kurią anksčiau klijavome lipnia juostele. Ir, žinoma, priklijuokite akis, kaip parodyta nuotraukoje:

Žuvies burna turėtų atsidaryti ir užsidaryti taip:

Mes montuojame žuvis ant visos struktūros „burna“ į viršų, svarbu, kad kai kuriems „burna“ būtų atvira, o kai kuriems - uždaryta (iš tikrųjų tai praktiškai yra kelio velenas):

Papuoškite:

Prie žymeklio šalia jungiklio pridėkite užrašus „įjungti“ ir „išjungti“ arba „įjungti“ ir „išjungti“:
[centras]

Mes paimame paprasčiausią varinę vielą, pageidautina 1-2 mm storio, ir siauromis noselėmis naudojame replėmis, kad suformuotume žvejybos kabliuką (tik be taškų), po kurio prie jo pritvirtiname 20-35 centimetrų sriegį:

Kitas sriegio galas iš kabliuko turi būti praleistas ir pritvirtintas per šiaudelį iš kokteilių. Po to meškerė yra paruošta, viskas, ko jums reikia padaryti 2 tokius meškeres poros žaidimui:

Na, viskas! Stalo žaidimas žvejybai yra paruoštas ir belieka tik jį išbandyti. Norėdami tai padaryti, įjunkite patį žaidimą, paskambinkite draugui ar merginai, pasiimkite meškeres ir pradėkite žaidimą!

Kai įjungiate visą instaliaciją, pavarų dėžė pradeda sukti pagrindinį ratą, o tai savo ruožtu priverčia žuvis judėti gerai, nes jų trajektorija yra tiesiog batutų, keliančių juos, kelyje, kai jie pakeliami dėl sunkio jėgos, jų burna pakyla. , šiuo metu turite pabandyti juos pasiimti su meškere. Šiame žaidime reikia greitai priimti sprendimus, nes žuvys labai trumpai atveria burną. Manau, jei pagaminsi daugiau meškerių, tada gali žaisti daugiau nei du žmonės.

Čia yra išsamus autoriaus vaizdo įrašas su bandymais ir surinkimu:

Na, ačiū visiems už dėmesį ir sėkmės būsimuose projektuose bei namų gaminiuose!

Pridėti komentarą

šoktipagarbalolišlenktaslaukiamekrutojusya_za
      ya_dobryipagalbininkasne_huliganne_othodifludisuždraustiarti

Mes patariame perskaityti:

Perduokite jį išmaniajam telefonui ...